Tarkvaras on kasutuses kolm erinevat töötaja rolli - administraator, haldur ning töötaja. Mida iga roll tähendab ning kuidas töötab?

  1. Administraatori - roll kajastub, kui kasutajale on antud kõik õigused. See tähendab, et kasutajal on võimalik muuta kõiki ettevõtte seadistusi, hallata töötajaid, osakondasid, objekte, raporteid ning töögraafikud. Samuti on võimalik kasutajal näha ning muuta kõikide töötajate tööaegasid.
  2. Halduri - roll kajastub siis, kui kasutajale on antud „Õiguste” moodulist kas või üks õigus midagi muuta, näha või lisada. Õiguste andmise kohta saate lähemalt lugeda siit.
  3. Töötaja - roll kajastub siis, kui kasutajale ei ole antud ühtegi lisa õigust. Töötajal on võimlik vaid iseenda tööaega registreerida.
Kas te leidsite oma vastuse?