Taotluste moodul

Lisamoodul, kus töötajatel on võimalik märkida enda vabade päevade soove

Merilin Peetris avatar
Autorilt Merilin Peetris
Värskendatud üle nädala tagasi

Begin on välja töötanud lihtsa ning põhiliste funktisoonidega mooduli, kus töötajad saavad ise enda sooviavaldusi esitada. Antud mooduli kasutamise soovist andke meile palun märku ja saame selle Teie ettevõttel sisse lülitada 😌

Mobiilirakenduses taotluse loomiseks on vaja logida sisse oma kasutajatunnuse ning parooliga.

Rakenduse esilehel on lisatud "taotluse" moodul alla rippmenüüsse.

Taotluse saatmiseks klikkida "Uus taotlus"

  1. Uue taotluse lisamiseks tuleb valida Puhkeaja tüüp

  2. Alguse kuupäev ja lõpp kuupäev

  3. Valida kas "terve päev" või kindlal kellaaja puudumine

  4. Vajadusel lisada kommentaar

  5. Salvesta

Salvestatud taotlus ilmub mooduli pealehele. Samal lehel on näha ka kasutaja eelnevad taotlused.

Samuti on võimalik taotlusi esitada meie tarkvaras. Kui töötaja oma kasutajatunnuse ning parooliga tarkvarasse sisse logib, ilmub talle töögraafikute kõrval nähtavale valik nimega "minu taotlused":

  1. Uue taotluse lisamiseks peab töötaja klikkima "uus taotlus"

  2. Valima taotluse tüübi, kus on näha kõik eelnevalt loodud ettevõtte puudumise tüübid

  3. Valima soovitud kuupäevad või valida kindlal kellaajal puudumise

  4. Soovi korral lisama kommentaari

  5. Salvestama antud taotluse

Kui töötaja taotlus on saadetud, ilmub taotlus administraatori/halduri vaatesse. Et taotlusi kinnitada/tagasi lükata on kasutajal vaja õigusi, mida saab seadetest kasutajale lisada. Administraator/haldur saab taotluse vajadusel kinnitada või tagasi lükata. Kogu taotluste ajalugu kajastub tarkvaras "taotluste" moodulis. Kõik kinnitatud taotlused lisanduvad automaatselt ka "töögraafik" moodulisse.

Kui taotlus on administraatori/halduri poolt kinnitatud või tagasi lükatud siis muutub töötajal taotluse staatus "ootel" asemel vastavalt valitud "kinnitatud" või "tagasi lükatud".

Taotluse tagasi lükkamise puhul saab haldur/administraator lisada juurde ka kommentaari, miks taotlus on tagasi lükatud. Lisatud kommentaar ilmub ka töötaja vaatesse.

Kui Teil tekib küsimusi, siis palun võtke ühendust meie kasutajatoega 💡

Tel: +372 600 7770
E-mail: support@begin.ee

Vaata lisaks:

Kas see vastas teie küsimusele?