Begin on välja töötanud lihtsa ning põhiliste funktisoonidega mooduli, kus töötajad saavad ise enda sooviavaldusi esitada. Antud mooduli kasutamise soovist andke meile palun märku ja saame selle Teie ettevõttel sisse lülitada 😌

Seejärel kui töötaja enda kasutajatunnuse ning parooliga tarkvarasse sisse logib, ilmub talle töögraafikute kõrval nähtavale valik nimega "minu taotlused":

  1. Uue taotluse lisamiseks peab töötaja klikkima "uus taotlus"
  2. Valima taotluse tüübi, kus on näha kõik eelnevalt loodud ettevõtte puudumise tüübid
  3. Valima soovitud kuupäevad
  4. Soovi korral lisama kommentaari
  5. Salvestama antud taotluse

Kõik töötajate tehtud taotlused koos kommentaaridega on administraatorile ja haldurile (kui tal on selleks õigus antud) nähtaval "taotluste" moodulis. Sealt on võimalik neid kinnitada ning seejärel ilmuvad kõik kinnitatud puudumised automaatselt ka töögraafikusse.

Kui taotlus on administraatori/halduri poolt kinnitatud, siis muutub töötajal taotluse staatus "ootel" asemel "kinnitatuks" ning administraatori/halduri vaatest kaob antud taotlus ära ja on nähtaval ainult töögraafikus:

Kui Teil tekib küsimusi, siis palun võtke ühendust meie kasutajatoega 💡

Tel: +372 600 7770
E-mail: support@begin.ee

Vaata lisaks:

Kuidas saab töötaja teada, mis on tema esitatud taotluse staatus?

Kuidas töötaja või administraator saab näha kinnitatud taotluses esitamisel lisatud kommentaari?

Kas te leidsite oma vastuse?