E-maili teel teavituste saamiseks on esmalt vaja planeerida töögraafikut, kuna vastasel juhul pole süsteemil infot, mille alusel teavitust saata. Töögraafiku planeerimise alustamiseks leiate juhendid SIIT 👈

Kui töögraafik on planeeritud, siis järgmiseks sammuks on määrata vahetuste alt, et kas soovite kasutada e-maili teavituse tolerantsi - "Jah":

  1. Valige "Üldseaded" - "Vahetused"
  2. Avage soovitud vahetus, mille kohta Te soovite e-maile saada - kahe klikiga või rea lõpus olevast Muuda nupust
  3. "Kasuta emaili teavituse tolerantsi" määrake "Jah". Kui on "Ei", siis antud vahetuse korral emailile teavitusi ei tule. Lisaks saate määrata, mis aja peale Teile email saadetakse. Näiteks kui Te määrate 5 minutit, siis kui töötaja jõuab enne 5 minuti möödumist peale vahetuse algust tööle - emaili ei saadeta. 
  4. Salvestage valitud sätted

Järgmisena on vaja määrata iga töötaja alt eraldi, kas tema kohta läheb puudumise korral email välja või mitte 📩

  1. Valige hammasratta alt "Töötajad"
  2. Avage soovitud töötaja kahe klikiga või rea lõpus olevast Muuda nupust
  3. Avage neljas valik "Teavitused" ning valige Jah/Ei
  4. Salvestage antud muudatused

Lisaks tuleb halduritele + administraatoritele määrata, kas neile tuleb email teavitus puudumise korral:

  • Kui halduril on õigus töötajat näha, tal on email lisatud tarkvaras ning tal on linnuke sees (emaili teavitus puudumise korral), siis ta saab teavitusi emailile
  • Administaator saab teavitusi kõigi töötajate kohta, kellel on linnuke sees

Emaili teavituse näide:

Kui Teil tekib küsimusi, siis palun võtke ühendust meie kasutajatoega 💡

Tel: +372 600 7770
E-mail: support@begin.ee

Kas te leidsite oma vastuse?