E-maili teel teavituste saamiseks on esmalt vaja planeerida töögraafikut, kuna vastasel juhul pole süsteemil infot, mille alusel teavitust saata. Töögraafiku planeerimise alustamiseks leiate juhendid SIIT 👈
Kui töögraafik on planeeritud, siis järgmiseks sammuks on määrata vahetuste alt, et kas soovite kasutada e-maili teavituse tolerantsi - "Jah":
Valige "Üldseaded" - "Vahetused"
Avage soovitud vahetus, mille kohta Te soovite e-maile saada - kahe klikiga või rea lõpus olevast Muuda nupust
"Kasuta emaili teavituse tolerantsi" määrake "Jah". Kui on "Ei", siis antud vahetuse korral emailile teavitusi ei tule. Lisaks saate määrata, mis aja peale Teile email saadetakse. Näiteks kui Te määrate 5 minutit, siis kui töötaja jõuab enne 5 minuti möödumist peale vahetuse algust tööle - emaili ei saadeta.
Salvestage valitud sätted
Järgmisena tuleb halduritele + administraatoritele määrata, kas neile tuleb töötaja puudumise kohta e-mailile teavitus:
Kui halduril on õigus töötajat näha, tal on email lisatud tarkvaras ning tal on linnuke sees (emaili teavitus puudumise korral), siis ta saab teavitusi emailile
Administaator saab teavitusi kõikide töötajate kohta
NB! Kui Teil oli enne vahetuse seadistuste muutmist juba töögraafikusse antud vahetused planeeritud, siis juba planeeritud ja kinnitatud vahetuste puhul seadistused ei uuene. Need vahetused tuleks graafikust kustutada ning uued vahetused peale tõsta.
Emaili teavituse näide:
Kui Teil tekib küsimusi, siis palun võtke ühendust meie kasutajatoega 💡
Tel: +372 600 7770
E-mail: support@begin.ee