Seade annab sellise teate sel juhul, kui üks ja sama sõrmejälg on loetud sisse mitmest seadmest. 

Probleemi lahendamiseks: 

  1. Kõige pealt kustutage nimetatud sõrmejälg tarkvarast "Registaatorid" - "Sõrmejäljed ja kiibid" loetelus
  2. Tehke seadmele uuesti "Download Templates"
  3. Järgmisena minge koos töötajaga, kellele see sõrmejälg kuulus, seadme juurde
  4. Seadmest valige "Menu" - "User Management" - "View user ID" ning kontrollige üle, milline sõrmejälg on juba seadmesse sisestatud. Kui seade annab ekraanile ID numbri, on see sõrmejälg seadmes juba olemas. 
  5. Lisage töötajale üks (või mitu) uus sõrmejälg ning siduge tarkvaras see õige töötajaga valikus "Registraatorid" - "Sõrmejäljed ja kiibid" 

Sõrmejälje lisamiseks juhendi leiate SIIT

Edaspidi, kui soovite, et töötaja sõrmejälg töötaks mitmest seadest, tuleb töötaja sõrmejäjed sisse lugeda ühest seadmest ning siduda see manuaalselt teistesse seadmetesse. Sellest pikemalt SIIN

Kas te leidsite oma vastuse?