Mine põhisisu juurde
Miks annab seade teate "Double finger"?
Merilin Peetris avatar
Autorilt Merilin Peetris
Värskendatud üle 4 aasta tagasi

Tegite seadmes sõrmejälgede allalaadimise (Download templates) ning peale seda andis seade teada topelt jälgede osas - veateade "Duplicate finger". Seade annab sellise teate sel juhul, kui üks ja sama sõrmejälg on loetud sisse mitmest seadmest.

Probleemi lahendamiseks: 

  1. Kõige pealt kustutage nimetatud sõrmejälg, mida seade ekraanil kuvas, tarkvarast "Registaatorid" - "Sõrmejäljed ja kiibid" loetelus

  2. Tehke seadmele uuesti "Download Templates" ehk seade kustutab tarkvarast kustutatud jälje ka seadmest ära

  3. Järgmisena minge koos töötajaga, kellele see sõrmejälg kuulus, seadme juurde

  4. Seadmest valige "Menu" - "User Management" - "View user ID" ning kontrollige üle, milline sõrmejälg on juba seadmesse sisestatud. Kui seade annab ekraanile ID numbri, on see sõrmejälg seadmes juba olemas ning uuesti lisada ei tohiks. 

  5. Lisage töötajale üks (või mitu) uus sõrmejälg ning siduge tarkvaras see õige töötajaga valikus "Registraatorid" - "Sõrmejäljed ja kiibid" 

Sõrmejälje lisamiseks juhendi leiate SIIT

Edaspidi, kui soovite, et töötaja sõrmejälg töötaks mitmest seadest, tuleb töötaja sõrmejäjed sisse lugeda ühest seadmest ning siduda see manuaalselt teistesse seadmetesse. Sellest pikemalt SIIN

Kas see vastas teie küsimusele?