Mine põhisisu juurde
Töötajate lisamine/haldamine

Töötajate tarkvarasse lisamine, et nad saaksid hakata tööaega registreerima

Merilin Peetris avatar
Autorilt Merilin Peetris
Värskendatud üle 8 kuu tagasi

Begin tarkvaras on kaks võimalust töötaja lisamiseks. "Lisa töötaja" ning "Kutsu töötaja".

"Kutsu töötaja" on tarkvarasse loodud, et töötaja lisamine oleks võimalikult lihtne.

Avate "Töötajad" mooduli hammasratta alt:

Paremale poole tekib kolm valikut:

Valides "Kutsu töötaja" avaneb uus aken, kus on vajalik täita kolm välja

  1. Töötaja e-post, mida töötaja edaspidi kasutab tarkvarasse sisselogimisel

  2. Töötaja eesnimi

  3. Töötaja perekonnanimi

    NB! Vastavalt sellele, kas sisestasite töötaja e-maili aadressi väikese või suure algustähega, peab töötaja nutirakendusse sisse logides selle samamoodi kirjutama.

    Kinnitamiseks vajuta "Kutsu"

Töötaja saab teie sisestatud e-mailile kirja "Olete kutsutud Begini". Emailis on kirjas kes kutsus töötaja ja mis ettevõttest kutse tuli.

Vajutades "Liitu" juhatab e-mail töötaja uuele lehele

Kutse saanud töötaja peab lisama enda valitud parooli, mis on edaspidi ka tarkvarasse sisselogimiseks kasutatav parool. Vajutades "muuda parool" ongi kasutaja edukalt süsteemi regisreeritud.

Kui töötaja juba kasutab tarkvara näiteks logides sisse mobiilinumbriga, on võimalik juba olemas olevale kasutajale samuti kutse saata, valides töötaja ning klikkides muuda ikoonile.

Avades töötaja ja lisades e-maili, annab all "Salvesta muudatused" nupu juures võimaluseks valida ka "Salvesta ja kutsu" mis saadab töötajale kutse teie sisestatud e-mailile.

See võimalus on sobiv, kui töötaja kasutab tarkvarasse sisselogimiseks mobiilinumbrit kuid soovib hakata kasutama e-maili aadressi.

Funktsioon "Lisa töötaja" annab tööandjale võimaluse töötaja lisada tarkvarasse, sisestades juba kõik andmed ise.

Töötaja lisamiseks on vaja kirjutada töötaja eesnimi, perekonnanimi, e-mail/ telefoninumber ning lisaks luua parool sisse logimiseks. Te võite ise valida, kas töötaja saab hakata tööd registreerima ainult e-maili aadressi või ainult telefoninumbri abil. Kui lisate talle mõlemad, siis on töötajal võimalik äppi sisse logida nii Teie sisestatud e-maili aadressi kui ka telefoninumbriga.

Kindlasti tuleb töötajale luua ka esmane parool, kuna tarkvara seda ise automaatselt ei tee ning kindlasti see töötajale edastada.

Kindlasti tuleb töötajale luua ka esmane parool, kuna tarkvara seda ise automaatselt ei tee ning see ka töötajale edastada. Kui töötaja soovib esmase parooli ära muuta siis selleks tuleb kasutada sisselogimisaknas "Unustasid parooli?"

NB! Vastavalt sellele, kas sisestasite töötaja e-maili aadressi väikese või suure algustähega, peab töötaja nutirakendusse sisse logides selle samamoodi kirjutama.

Kui Teil tekib küsimusi, siis palun võtke ühendust meie kasutajatoega 💡

Tel: +372 600 7770
E-mail: support@begin.ee

Kas see vastas teie küsimusele?