Mine põhisisu juurde
Kõik kollektsioonidKorduma kippuvad küsimusedNutirakendus
Miks nutirakendusest tööaja alustamine ei õnnestu?
Miks nutirakendusest tööaja alustamine ei õnnestu?
Merilin Peetris avatar
Autorilt Merilin Peetris
Värskendatud üle 4 aasta tagasi

Üks peamisi põhjuseid, miks töötaja ei saa nutirakendusest sisse logides tööd registreerida, on see, et tarkvaras on seatud kindlad nõuded, mida töötajale ei ole edastatud.

Siin on kaks peamist näidet:

  • GPS-asukoht on nõutud - see tähendab seda, et kui töötaja ei ole lubanud nutirakendusel Begin asukohta kasutada, siis ei ole nutirakenduses nupp „Alusta“ aktiivne ajani, kuni töötaja oma asukohta rakendusega jagab 📱

  • Objekt on nõutud - see tähendab seda, et töötaja ei saa enne tööd alustada, kui ta ei ole valinud nutirakenduses õiget objekti

Kohustuslike väljasid saab määrata või muuta valides hammasratta alt "Üldseaded" ning "Tunnileht". Seejärel saate määrata kas objekt, tööliik ja töö on kohustuslikud väljad ning lisaks kommentaar andmete muutmisel. Kui määrate antud väljad kohustuslikuks, siis ei saa töötaja nutirakendusest tööd alustada ega lõpetada enne, kui kõik antud väljad on täidetud:

NB! Nutirakenduses on võimalik teha ka valik "objekt/tööliik/töö puudub", mis valik sai juurde lisatud klientide tagasiside põhjal ja on abiks olukorras, kus töötaja läheb tööle näiteks uuele objektile, aga administraator/haldur pole jõudnud nimetatud objekti veel tarkvarast juurde lisada. Sel juhul saab töötaja teha valiku, et "objekt puudub" ja oma tööaja siiski ilusti alustatud.

Kas see vastas teie küsimusele?