Mine põhisisu juurde
Kõik kollektsioonidKorduma kippuvad küsimusedNutirakendus
Kuidas lisada nutirakenduse kasutajaid tarkvarasse?
Kuidas lisada nutirakenduse kasutajaid tarkvarasse?

Juhend, kuidas lisada töötajale parool, et ta saaks hakata tööaega registreerima nutirakenduse kaudu

Merilin Peetris avatar
Autorilt Merilin Peetris
Värskendatud üle 4 aasta tagasi

Tihti helistatakse meie kasutajatoele probleemiga, et uus töötaja ei saa nutirakendusse või tarkvarasse sisse logida. See juhtub, kui administraator/haldur ei ole töötajale parooli seadnud. 

Enamik tarkvara administraatoritest/halduritest teab, et nutirakenduse kasutajale tuleb seada kasutajatunnus ja parool. Kasutajatunnus võib olla töötaja isiklik e-posti aadress või telefoninumber. Tihti ajab segadusse aga parooli seadmine. Paljud administraatorid/haldurid arvavad, et tarkvara genereerib ise automaatse parooli PINi näol, aga kahjuks tarkvara seda veel ei tee ehk esmane parool tuleb ise määrata 😊

Parooli seadistamiseks toimige järgnevalt:  

  1. Valige hammasratta alt „Töötajad“

  2. Looge uus töötaja „Lisa töötaja“ nupu kaudu või avage olemasolev töötaja Muuda nupust

  3. Kirjutage töötaja andmed (eesnimi, perekonnanimi, e-mail/telefon) ning seejärel parooli lahtritesse „Parool“ ja „Parool uuesti“

  4. Seejärel salvestage seaded ⚒

PS! Võite kasutada ka automaatselt genereeritud PIN-koodi, mis on mõeldud seadmest registreerimisel või helistamisel. Te peate selle PIN-koodi ise kirjutama lahtritesse „Parool“ ja „Parool uuesti“. 

NB! Kasutajatunnuse ja parooli salvestamisel tuleb tähele panna neid kahte punkte:

  1. Kui olete salvestanud töötajale e-maili aadressi suure algustähega, siis töötaja saab nutirakendusse logida ainult sisestades oma e-maili aadress ka suure algustähega

  2. Paroolis ei tohi olla täpitähti

Kas see vastas teie küsimusele?